Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
vad är stora skillnaden mellan fujative å public enemy?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DahIin" data-source="post: 86048" data-attributes="member: 13297"><p>Vad man kanske ska tänka på är att pep fujas förmodligen inte väger så jättemycket, så 60-70 kg är nog lagom för den skidan, sedan beror det ju på hur man åker också men det är upp till er att bestämma.</p><p></p><p>Drake Boinay är lätta, t ex DB Taba Rasa med måtten 142/120/127 har samma vikt som ett par Atomic R EX , och deras allround/parkskida är världens för tillfället lättaste www.dbskis.com, </p><p>De kostar en del iofs ca 7200 leverarade hem till dig från usa med moms och allt betalt. Om det är någon som är intresserad så skicka mig ett freeride mail så kan jag ge er ett nummer så nå få rlite rabatt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DahIin, post: 86048, member: 13297"] Vad man kanske ska tänka på är att pep fujas förmodligen inte väger så jättemycket, så 60-70 kg är nog lagom för den skidan, sedan beror det ju på hur man åker också men det är upp till er att bestämma. Drake Boinay är lätta, t ex DB Taba Rasa med måtten 142/120/127 har samma vikt som ett par Atomic R EX , och deras allround/parkskida är världens för tillfället lättaste www.dbskis.com, De kostar en del iofs ca 7200 leverarade hem till dig från usa med moms och allt betalt. Om det är någon som är intresserad så skicka mig ett freeride mail så kan jag ge er ett nummer så nå få rlite rabatt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
vad är stora skillnaden mellan fujative å public enemy?
Tillbaka
Topp