Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad behövs för att tura?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Missie" data-source="post: 1243292" data-attributes="member: 179196"><p>Hej! Jag ska snart dra ner till Österrike och säsonga. Jag har sedan tidigare ett par storslalomskidor (Atomic Redster FIS GS) och ett par all mountain (K2 luvit 76 LTD). Jag trivs bäst på mina gs-skidor i pisten, men har hört att det kommer bli en hel del turande och det vill jag självklart följa med på. Behöver jag skaffa bredare skidor eller funkar mina k2? Och om jag köper nya skidor med shiftbindning - finns det någon sådan bindning som funkar för vanliga pjäxor. Har redan ett par vanliga pjäxor å hade helst sluppit lägga pengar på ytterligare ett par. Väldigt tacksam för hjälp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Missie, post: 1243292, member: 179196"] Hej! Jag ska snart dra ner till Österrike och säsonga. Jag har sedan tidigare ett par storslalomskidor (Atomic Redster FIS GS) och ett par all mountain (K2 luvit 76 LTD). Jag trivs bäst på mina gs-skidor i pisten, men har hört att det kommer bli en hel del turande och det vill jag självklart följa med på. Behöver jag skaffa bredare skidor eller funkar mina k2? Och om jag köper nya skidor med shiftbindning - finns det någon sådan bindning som funkar för vanliga pjäxor. Har redan ett par vanliga pjäxor å hade helst sluppit lägga pengar på ytterligare ett par. Väldigt tacksam för hjälp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad behövs för att tura?
Tillbaka
Topp