Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Vad behövs?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hamp" data-source="post: 37108" data-attributes="member: 15745"><p>V.7 sticker jag + plus ett par polare ner till St. Anton. Där kommer det bli en hel del film vilket sedan skall in min comp. för redigering.</p><p></p><p>Vad Behövs?</p><p>Bakgrunden är följande...</p><p></p><p>Vi har ett realtivt gammal kamera. Digital-skärm men tror ej det är varken DV/Digital kamera. </p><p></p><p>Vad behöver jag för verktyg för att få in det i computern och börja redigera?</p><p></p><p>Firewire?</p><p>Nån speciell kabel?</p><p></p><p>Är riktigt van i Adobe miljö (Illustrator/Photoshop) och har därför tänkt att använda mig av Adobe Preimire, inte för att jag någonsin har andvänt det men det lär väl vara en fördel av adobemiljön.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>//Hampus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hamp, post: 37108, member: 15745"] V.7 sticker jag + plus ett par polare ner till St. Anton. Där kommer det bli en hel del film vilket sedan skall in min comp. för redigering. Vad Behövs? Bakgrunden är följande... Vi har ett realtivt gammal kamera. Digital-skärm men tror ej det är varken DV/Digital kamera. Vad behöver jag för verktyg för att få in det i computern och börja redigera? Firewire? Nån speciell kabel? Är riktigt van i Adobe miljö (Illustrator/Photoshop) och har därför tänkt att använda mig av Adobe Preimire, inte för att jag någonsin har andvänt det men det lär väl vara en fördel av adobemiljön. //Hampus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Vad behövs?!
Tillbaka
Topp