Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad betyder "Studio" i alperna? Alltid möjlighet för matlagning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oskarisaksson" data-source="post: 1198581" data-attributes="member: 144810"><p>Svårt att säga då det varierar mycket... Men tänk dig rum med kokvrå samt en toa med dusch, ca 13-25kvm. Finns ofta privat skidskåp i tex källaren. Standarden varierar mycket men få är av "svensk standard" och de som är det kostar ofta en hel del. Några är riktigt välgenomtänkta och har lite större kök, få har lyx som diskmaskin. Majoriteten är inte super välgenomtänkta och kan därmed kännas mindre än de egentligen är. Tvätta kläderna får du göra i tvättstuga ute på stan/byn nånstans.</p><p></p><p>Generellt så har jag trivts bra i de studios jag bott i och har inte haft nå problem att bo så under säsong men har varit lite kräsen och lagt nån krona extra på boendet för att trivas bra samt få plats med all skid- och klättergrejer. Minsta jag bott i var 14kvm men det var faktiskt den mest välgenomtänkta och mysiga samt hade stor balkong, som förövrigt är ett stort plus är om de finns!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oskarisaksson, post: 1198581, member: 144810"] Svårt att säga då det varierar mycket... Men tänk dig rum med kokvrå samt en toa med dusch, ca 13-25kvm. Finns ofta privat skidskåp i tex källaren. Standarden varierar mycket men få är av "svensk standard" och de som är det kostar ofta en hel del. Några är riktigt välgenomtänkta och har lite större kök, få har lyx som diskmaskin. Majoriteten är inte super välgenomtänkta och kan därmed kännas mindre än de egentligen är. Tvätta kläderna får du göra i tvättstuga ute på stan/byn nånstans. Generellt så har jag trivts bra i de studios jag bott i och har inte haft nå problem att bo så under säsong men har varit lite kräsen och lagt nån krona extra på boendet för att trivas bra samt få plats med all skid- och klättergrejer. Minsta jag bott i var 14kvm men det var faktiskt den mest välgenomtänkta och mysiga samt hade stor balkong, som förövrigt är ett stort plus är om de finns! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad betyder "Studio" i alperna? Alltid möjlighet för matlagning?
Tillbaka
Topp