Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Vad bör förbättras i Åres DreamPark?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="felixlind" data-source="post: 362560"><p>Lite småonödigt med en tråd om detta då det redan finns en aktiv "Åres park suger tråd".</p><p>Jag tycker den är bra, och skulle inte funka jättebra som allwaysCrash tänker eftersom parkområdet är ganska platt på dom flesta ställena. Alltså behöver du all fart du kan få till hoppen, att hoppa och sedan bromsa ner för en rail och sedan få fart till hoppet kan bli lite problem. Jag behövde då nästan all fart jag kunde få i röda linjen!</p><p></p><p>Däremot var det bättre förut när man kunde hoppa tre svarta hopp i svarta linjen också fanns det rails efter på vägen mot liften. I år va railsen placerade i en egen backe och man kunde inte köra dom efter hoppen.</p><p></p><p>Så, jag tycker railsen ska vara efter dom 2-3 stora svarta hoppen på "transporten" mot liften och där var det stod en stor corner/nedanför halfpippen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="felixlind, post: 362560"] Lite småonödigt med en tråd om detta då det redan finns en aktiv "Åres park suger tråd". Jag tycker den är bra, och skulle inte funka jättebra som allwaysCrash tänker eftersom parkområdet är ganska platt på dom flesta ställena. Alltså behöver du all fart du kan få till hoppen, att hoppa och sedan bromsa ner för en rail och sedan få fart till hoppet kan bli lite problem. Jag behövde då nästan all fart jag kunde få i röda linjen! Däremot var det bättre förut när man kunde hoppa tre svarta hopp i svarta linjen också fanns det rails efter på vägen mot liften. I år va railsen placerade i en egen backe och man kunde inte köra dom efter hoppen. Så, jag tycker railsen ska vara efter dom 2-3 stora svarta hoppen på "transporten" mot liften och där var det stod en stor corner/nedanför halfpippen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Vad bör förbättras i Åres DreamPark?
Tillbaka
Topp