Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vad döljer sig under ditt ctrl+v?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pSundberg" data-source="post: 470393"><p>vi är här för att lägga er i framstupa sidoläge</p><p>pressa skit i tighta spår, som i Anna Books Speedo-kläder</p><p>slut på er tid av glädje, smörj dörrposter i lammblod</p><p>rappare glider undan som de övat Michael Jacksons dans-moves</p><p>det fanns nog ingen som fatta först, och nu e vi konstiga</p><p>och jag har upptäckt att jag e ju täckt av uppsträckta långfingrar</p><p>jag lär världen konstsimma, dränk en och alla drunknar</p><p>din förlust var ingen slump, som afghanska snattares klunsar</p><p>alla nallar våra koncept, kallar det fett det som släppt</p><p>lallande lätt med mallar, alla skriker: handla vår balla kassett</p><p>borde bli tagna av daga, få ögonen slagna ur skallarna</p><p>för att dom har mage tills jag håller i tarmar kallnande</p><p>dessa modiga krakar e rädda för hästhuven</p><p>tills dom vaknar i satans blodiga lakan nedbäddade med prästhuven</p><p>du gör dig bäst kluven, jag skiter i helheten</p><p>medveten om empati, skämtar ni?, har aldrig haft nån</p><p>klockarna klämtar idag, men allt tystnar i afton</p><p>det e som tio alkoholiserade kuskar och kommer i fullt sken</p><p>grabben, du ska gunga till takten som babben i en knullscen</p><p>för jag ämnar lämmna resten av festen ärrad som Petra hultgren</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pSundberg, post: 470393"] vi är här för att lägga er i framstupa sidoläge pressa skit i tighta spår, som i Anna Books Speedo-kläder slut på er tid av glädje, smörj dörrposter i lammblod rappare glider undan som de övat Michael Jacksons dans-moves det fanns nog ingen som fatta först, och nu e vi konstiga och jag har upptäckt att jag e ju täckt av uppsträckta långfingrar jag lär världen konstsimma, dränk en och alla drunknar din förlust var ingen slump, som afghanska snattares klunsar alla nallar våra koncept, kallar det fett det som släppt lallande lätt med mallar, alla skriker: handla vår balla kassett borde bli tagna av daga, få ögonen slagna ur skallarna för att dom har mage tills jag håller i tarmar kallnande dessa modiga krakar e rädda för hästhuven tills dom vaknar i satans blodiga lakan nedbäddade med prästhuven du gör dig bäst kluven, jag skiter i helheten medveten om empati, skämtar ni?, har aldrig haft nån klockarna klämtar idag, men allt tystnar i afton det e som tio alkoholiserade kuskar och kommer i fullt sken grabben, du ska gunga till takten som babben i en knullscen för jag ämnar lämmna resten av festen ärrad som Petra hultgren [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vad döljer sig under ditt ctrl+v?
Tillbaka
Topp