Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vad döljer sig under ditt ctrl+v?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rosenperla" data-source="post: 599390" data-attributes="member: 37113"><p>Viktor:</p><p>Jag sliter ner dig i håret</p><p>feg som du är biter du mig i låret</p><p>Jag knäcker din bräckliga ryssnäsa</p><p>vänder om din morsa och gör vad vi kallar "bäsa"</p><p>Du tror att du kan stå mot mig upp</p><p>när jag fan inte ens kan se dig med en sketen lupp</p><p>Så passa vad som kommer ur din käft härnäst</p><p>om du inte vill bli sönderknullad av en mänsklig häst</p><p></p><p>Cilla:</p><p>Du snackar noja om din bananklase</p><p>Sist jag kollade så var det ingen höjdar dase</p><p>Visst en pyssling hade tyckt om den MEN</p><p>den har inte fått krypa in i den änden</p><p>En mänsklig häst kallar du utan böl</p><p>Jag skulle inte ens jämföra dig med ett föl</p><p>Så hämta synålen och börja din snigel smeka</p><p>För ingen annan brud får du meka</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rosenperla, post: 599390, member: 37113"] Viktor: Jag sliter ner dig i håret feg som du är biter du mig i låret Jag knäcker din bräckliga ryssnäsa vänder om din morsa och gör vad vi kallar "bäsa" Du tror att du kan stå mot mig upp när jag fan inte ens kan se dig med en sketen lupp Så passa vad som kommer ur din käft härnäst om du inte vill bli sönderknullad av en mänsklig häst Cilla: Du snackar noja om din bananklase Sist jag kollade så var det ingen höjdar dase Visst en pyssling hade tyckt om den MEN den har inte fått krypa in i den änden En mänsklig häst kallar du utan böl Jag skulle inte ens jämföra dig med ett föl Så hämta synålen och börja din snigel smeka För ingen annan brud får du meka [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vad döljer sig under ditt ctrl+v?
Tillbaka
Topp