Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
vad fan händer med priserna på fr?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brpbrpbrp" data-source="post: 474817" data-attributes="member: 44818"><p>fattar inte att ni kan snacka såhär om en sport som ni själva utövar, att köpa en film då och då, och faktiskt stödja skidfilmsindustrin håller den vid liv, om alla idioter tankar alla filmer så skulle dom inte göra dom. Förlorar dom på att spela in en film så skulle det inte bli några filmer, tänk efter innan ni börjar glappa. Särskilt viktigt är det att stödja mindre företag som t.ex. 4bi9 och field productions, har själv båda deras filmer, kthx</p><p></p><p>Dessutom skulle jag gärna vilja se något hållbart bevis på att dom som gör en skidfilm på proffs nivå har "lååångt över average" i lön, har du några siffror eller är det bara du som sitter och gacklar bakom skärmen? har Filip christensen eller napier blivigt rika på det här? tror jag knappast. men visa hållbara bevis så täpper du till min trut ordentligt iaf. dessutom att ta 350 spänn för en film är inte så farligt, tänk på att ni betalar 6-7 lax för ett par träplankor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brpbrpbrp, post: 474817, member: 44818"] fattar inte att ni kan snacka såhär om en sport som ni själva utövar, att köpa en film då och då, och faktiskt stödja skidfilmsindustrin håller den vid liv, om alla idioter tankar alla filmer så skulle dom inte göra dom. Förlorar dom på att spela in en film så skulle det inte bli några filmer, tänk efter innan ni börjar glappa. Särskilt viktigt är det att stödja mindre företag som t.ex. 4bi9 och field productions, har själv båda deras filmer, kthx Dessutom skulle jag gärna vilja se något hållbart bevis på att dom som gör en skidfilm på proffs nivå har "lååångt över average" i lön, har du några siffror eller är det bara du som sitter och gacklar bakom skärmen? har Filip christensen eller napier blivigt rika på det här? tror jag knappast. men visa hållbara bevis så täpper du till min trut ordentligt iaf. dessutom att ta 350 spänn för en film är inte så farligt, tänk på att ni betalar 6-7 lax för ett par träplankor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
vad fan händer med priserna på fr?!
Tillbaka
Topp