Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad får jag för min bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrDaniell" data-source="post: 73942" data-attributes="member: 40459"><p>Har funderat på att sälja min snowboard med bindningar och skor. Någon som vet ungerfär vad man kan få för detta?</p><p>Brädan är en Ride Exile 163 cm, kostade 4000 kr ny. Bindningen som sitter på är en Burton Custom SI, bindning + skor kostade 4500 ny. Brädan är använd en och enhalv säsong, bindningen och skorna är använda i 2 säsonger. Någon som kan säga ett ca pris för allt detta?</p><p></p><p>Tacksam för svar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrDaniell, post: 73942, member: 40459"] Har funderat på att sälja min snowboard med bindningar och skor. Någon som vet ungerfär vad man kan få för detta? Brädan är en Ride Exile 163 cm, kostade 4000 kr ny. Bindningen som sitter på är en Burton Custom SI, bindning + skor kostade 4500 ny. Brädan är använd en och enhalv säsong, bindningen och skorna är använda i 2 säsonger. Någon som kan säga ett ca pris för allt detta? Tacksam för svar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad får jag för min bräda?
Tillbaka
Topp