Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad får jag för min bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TLG" data-source="post: 73944" data-attributes="member: 29954"><p>Ha inte för höga förväntningar då blir du bara besviken.</p><p>1000-1500 för brädan beroende på årsmodell och skick.</p><p></p><p>Bootsen beror på hur många dagar du kört med dom.</p><p>2 säsonger kan vara 1 vecka/säsong eller 150 åkdagar/ säsong.</p><p></p><p>Är det Burton Moto eller Viking är dom inte värda mycket.</p><p>Driver eller Ion däremot är värda lite mer även beg.</p><p>Men dom var ganska tunga för 2 år sedan.</p><p></p><p>Bindningarna kanske du kan få 500-1000 för med tanke på att nästa gång någon använder bindningarna, kommer dom att vara 3år gamla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TLG, post: 73944, member: 29954"] Ha inte för höga förväntningar då blir du bara besviken. 1000-1500 för brädan beroende på årsmodell och skick. Bootsen beror på hur många dagar du kört med dom. 2 säsonger kan vara 1 vecka/säsong eller 150 åkdagar/ säsong. Är det Burton Moto eller Viking är dom inte värda mycket. Driver eller Ion däremot är värda lite mer även beg. Men dom var ganska tunga för 2 år sedan. Bindningarna kanske du kan få 500-1000 för med tanke på att nästa gång någon använder bindningarna, kommer dom att vara 3år gamla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad får jag för min bräda?
Tillbaka
Topp