Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vad får jag inte glömma att ta med när jag åker till tignes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="alpvalp" data-source="post: 90020" data-attributes="member: 37454"><p>Ta med skidutrustningen, med allt vad det innebär... Om ditt boende saknar TV/DVD föreslår jag att du tar med en laptop så att du kan kolla på skidfilmer. Ta med mycket kläder så att du inte behöver tvätta så ofta (finns det ngt tråkigare?). Om du är beroende av ngn svensk vara tex kalles kaviar eller saltlakris så är det dags att börja hamstra! Bunkra även upp med böcker du blivit rekommenderad att läsa... Och tillsist: Ett glatt humör och PENGAR!</p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alpvalp, post: 90020, member: 37454"] Ta med skidutrustningen, med allt vad det innebär... Om ditt boende saknar TV/DVD föreslår jag att du tar med en laptop så att du kan kolla på skidfilmer. Ta med mycket kläder så att du inte behöver tvätta så ofta (finns det ngt tråkigare?). Om du är beroende av ngn svensk vara tex kalles kaviar eller saltlakris så är det dags att börja hamstra! Bunkra även upp med böcker du blivit rekommenderad att läsa... Och tillsist: Ett glatt humör och PENGAR! Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vad får jag inte glömma att ta med när jag åker till tignes
Tillbaka
Topp