Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Vad för kläder (lager på lager?)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 937795" data-attributes="member: 58560"><p>Fast dessa snowboardnissar (jibbers) som du nu kallar dom kör ju med layers vilket är att tallteesen skall sticka ut olika långt så att det är lager, så det finns lixom flera olika modeller. Sedan finns det ju då dessa skidnissarna (friåkare) som kör på haglöfs, norrönna, sweet osv... (Peak använder sig stockholmare av)</p><p>Sedan finns det turister med helt olämpliga kläder som absolut inte passar i backen, gärna från ullared och snowblades under fötterna.</p><p></p><p>Vilken variant av lager vill du veta mer om?</p><p></p><p>Men för att hjälpa dig om det som du nu tycker är snyggt så kan du ju läsa denna tråden som du kanske skulle hittat om du använt sökfunktionen <a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=82416" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=82416</a></p><p></p><p></p><p>En tunn dun jacka är ju helt emot lager principen om du nu inte vill åka naken under.</p><p></p><p>Man klarar sig med skaljacka , underställ och microfleece i -30°c så det är mer händer, fötter och ansikte man fryser om när det blir såpass kallt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 937795, member: 58560"] Fast dessa snowboardnissar (jibbers) som du nu kallar dom kör ju med layers vilket är att tallteesen skall sticka ut olika långt så att det är lager, så det finns lixom flera olika modeller. Sedan finns det ju då dessa skidnissarna (friåkare) som kör på haglöfs, norrönna, sweet osv... (Peak använder sig stockholmare av) Sedan finns det turister med helt olämpliga kläder som absolut inte passar i backen, gärna från ullared och snowblades under fötterna. Vilken variant av lager vill du veta mer om? Men för att hjälpa dig om det som du nu tycker är snyggt så kan du ju läsa denna tråden som du kanske skulle hittat om du använt sökfunktionen [URL]https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=82416[/URL] En tunn dun jacka är ju helt emot lager principen om du nu inte vill åka naken under. Man klarar sig med skaljacka , underställ och microfleece i -30°c så det är mer händer, fötter och ansikte man fryser om när det blir såpass kallt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Vad för kläder (lager på lager?)
Tillbaka
Topp