Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vad för skidor skall jag välja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Le_Rouge" data-source="post: 1049969" data-attributes="member: 147667"><p>Har själv just köpt Rossi Super7 efter tio dagars test förra året i Verbier. </p><p>Underbart lekfulla och smidiga skidor som jag (till skillnad från vissa tester) upplever helt ok fartstabila. </p><p>Inte de mest aggressiva du kan åka på men defensivt bland de roligaste. Både på storsväng i pist, på eftermiddagens sorbet och pucklar och självklart utanför pisten.</p><p></p><p>Är 175, 79kg och kör på 188. </p><p></p><p>Har även Q105 och Völkl Kendo men kör helst Super7 om det inte är blank is.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Le_Rouge, post: 1049969, member: 147667"] Har själv just köpt Rossi Super7 efter tio dagars test förra året i Verbier. Underbart lekfulla och smidiga skidor som jag (till skillnad från vissa tester) upplever helt ok fartstabila. Inte de mest aggressiva du kan åka på men defensivt bland de roligaste. Både på storsväng i pist, på eftermiddagens sorbet och pucklar och självklart utanför pisten. Är 175, 79kg och kör på 188. Har även Q105 och Völkl Kendo men kör helst Super7 om det inte är blank is. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vad för skidor skall jag välja?
Tillbaka
Topp