Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad för trick på en box första dagen? (Snowboard)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 300278" data-attributes="member: 46389"><p>Först körde jag en vanlig 50-50, sen en vågad 50-50 nosepress (tror det heter så). Efter några försök av detta lngade jag en backside boardslide ( med ryggen framåt, har hört att det är tvärtom på snowboards med rails men jag vet inte... stod iaf med ryggen framåt.)</p><p>Efter några såna langade jag en fs nosepress, ganska misslyckad.</p><p></p><p>Jag är skidåkare egentligen men det är så jävla galet mycket lättare att raila med snöbräda så ja vet inte vart ja ska ta vägen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 300278, member: 46389"] Först körde jag en vanlig 50-50, sen en vågad 50-50 nosepress (tror det heter så). Efter några försök av detta lngade jag en backside boardslide ( med ryggen framåt, har hört att det är tvärtom på snowboards med rails men jag vet inte... stod iaf med ryggen framåt.) Efter några såna langade jag en fs nosepress, ganska misslyckad. Jag är skidåkare egentligen men det är så jävla galet mycket lättare att raila med snöbräda så ja vet inte vart ja ska ta vägen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad för trick på en box första dagen? (Snowboard)
Tillbaka
Topp