Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vad för typ av jobb bör man söka i St Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="braindeadfred" data-source="post: 89523" data-attributes="member: 28609"><p>tjena ola .</p><p></p><p>jobb</p><p></p><p>tips 1 : sök allt .</p><p>tips 2 : tacka ja, fastän du kanske inte är intresserad .</p><p>tips 3 : klistra inte fast dig själv i byns kärna, utan utforska även utkanterna av byn .</p><p>tips 4 : ett jobb med boende e soft.... sikta på att få det . </p><p>tips 5 : starta gärna konversationen på tyska, med andra ord, börja inte bräka på engelska och stoltsera med en massa ord som de ändå inte förstår sig på (gäller framförallt i "utkanterna" som jag nämnde i tips 3) ...</p><p>tips 6 : gå inte och vråla om att du har hört att det finns jobb på ett visst ställe eller nämn att du vart nånstans där de verkar intresserade . d är ju förfan ditt jobb ! första tjing säger ingenting .....</p><p></p><p>boende</p><p></p><p>tips 1 : destå längre från byn, destå billigare . i stort ....</p><p>tips 2 : hoppas att du gillar det sociala livet, för du kommer med 83% chans inte bo ensam .....</p><p></p><p>nu får d vara nog sa flickan . </p><p></p><p></p><p>å du ola, lycka till ! </p><p></p><p>Fredo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="braindeadfred, post: 89523, member: 28609"] tjena ola . jobb tips 1 : sök allt . tips 2 : tacka ja, fastän du kanske inte är intresserad . tips 3 : klistra inte fast dig själv i byns kärna, utan utforska även utkanterna av byn . tips 4 : ett jobb med boende e soft.... sikta på att få det . tips 5 : starta gärna konversationen på tyska, med andra ord, börja inte bräka på engelska och stoltsera med en massa ord som de ändå inte förstår sig på (gäller framförallt i "utkanterna" som jag nämnde i tips 3) ... tips 6 : gå inte och vråla om att du har hört att det finns jobb på ett visst ställe eller nämn att du vart nånstans där de verkar intresserade . d är ju förfan ditt jobb ! första tjing säger ingenting ..... boende tips 1 : destå längre från byn, destå billigare . i stort .... tips 2 : hoppas att du gillar det sociala livet, för du kommer med 83% chans inte bo ensam ..... nu får d vara nog sa flickan . å du ola, lycka till ! Fredo [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vad för typ av jobb bör man söka i St Anton?
Tillbaka
Topp