Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
vad för videokamera ska man ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_Kvart" data-source="post: 113925" data-attributes="member: 16085"><p>Sony HDR-FX1E är jävligt bänglig i storlek om du ska ha med den ut på fjället, då funkar PD150 </p><p>grymt bra, free radicals filmar med en PD150, swedish posse filmar med Canon XM-2. Den rödvita </p><p>kameran som nämns borde vara en XL-1 eller XL-2. Jag har funderat på en HDV-kamera men jag </p><p>kommer vänta ett tag, jag gillar inte hur plastig känslan var i sonyn, då skulle jag hellre köpa en </p><p>Panasonic DVX100 eftersom den filmar progressivt jävligt snyggt, men men, hdv är ju hdv... </p><p></p><p>Jag kan bara säga att min PD150 är en riktig arbetshäst, den har hängt med i ryggsäck runt klotet, </p><p>filmat i allt från stekhett singapore till iskallt abisko, och klarat det mesta. Det är standardkameran </p><p>på robinson tex.</p><p></p><p>mvh dkv</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_Kvart, post: 113925, member: 16085"] Sony HDR-FX1E är jävligt bänglig i storlek om du ska ha med den ut på fjället, då funkar PD150 grymt bra, free radicals filmar med en PD150, swedish posse filmar med Canon XM-2. Den rödvita kameran som nämns borde vara en XL-1 eller XL-2. Jag har funderat på en HDV-kamera men jag kommer vänta ett tag, jag gillar inte hur plastig känslan var i sonyn, då skulle jag hellre köpa en Panasonic DVX100 eftersom den filmar progressivt jävligt snyggt, men men, hdv är ju hdv... Jag kan bara säga att min PD150 är en riktig arbetshäst, den har hängt med i ryggsäck runt klotet, filmat i allt från stekhett singapore till iskallt abisko, och klarat det mesta. Det är standardkameran på robinson tex. mvh dkv [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
vad för videokamera ska man ha?
Tillbaka
Topp