Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1056154" data-attributes="member: 13861"><p>Mina är ett demopar så osäker på om man får med en extra tunga. Den vita som sitter på som standard är en C. Jag bytte direkt ut den mot en orange B som jag hade sen förut.</p><p>Innerskon har flexzoner bak + fram, och någon form av snörning som i ärlighetens namn kunde funkat bättre. </p><p>Flexet är det samma som Lupo SP. Jag har inte märkt några skillnader iaf.</p><p></p><p>Gåläget är det samma som på SP, alltså långt ifrån Dynafits 60 graders utslag. Men flexzonerna i innerskon gör att det blir mindre motstånd i steget och därmed känns och funkar betydligt bättre. </p><p>Något lägre vikt är en klar bonus jämfört med Lupo SP. Dessutom gillar jag dom här spännena bättre. Och techinserts är såklart ett stort plus, precis som den grova sulan. Enda minuset är att TI saknar gummisulan under fotvalvet som finns på SP, men det tänkte jag försöka plocka över snart här.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1056154, member: 13861"] Mina är ett demopar så osäker på om man får med en extra tunga. Den vita som sitter på som standard är en C. Jag bytte direkt ut den mot en orange B som jag hade sen förut. Innerskon har flexzoner bak + fram, och någon form av snörning som i ärlighetens namn kunde funkat bättre. Flexet är det samma som Lupo SP. Jag har inte märkt några skillnader iaf. Gåläget är det samma som på SP, alltså långt ifrån Dynafits 60 graders utslag. Men flexzonerna i innerskon gör att det blir mindre motstånd i steget och därmed känns och funkar betydligt bättre. Något lägre vikt är en klar bonus jämfört med Lupo SP. Dessutom gillar jag dom här spännena bättre. Och techinserts är såklart ett stort plus, precis som den grova sulan. Enda minuset är att TI saknar gummisulan under fotvalvet som finns på SP, men det tänkte jag försöka plocka över snart här. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Tillbaka
Topp