Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JKampe" data-source="post: 1057125" data-attributes="member: 102740"><p>Ägnade en stor del av gårdagskvällen åt att helrenovera mina gamla Legend 105. De har varit i stort behov av extra kärlek den senaste månaden. Lite extra nöjd var jag med stålkanterna idag, då det blåst rätt rejält uppe på berget (Riksgränsen) och det blivit relativt stenhårt överallt. Och tror ni de flöt på bra? Sjukt bra ladd hela morgonen. Skidorna sitter som slickade mot bergssidan. Jag uppnår känslan av att vara snudd på odödlig. Jag känner mig som Herkules, eller åtminstone hans brorsa! Efter en halvdags ösig åkning beslutar jag och mina compadres att testa lyckan en bit utanför området över norska gränsen. Jag är stokad av känslan av snudd-på-odödlighet. Jag är hög på ladd. Det är bara att slänga sig ut för att ge den norska skräpsnön vad den tål... Och naturligtvis är en norsk hajattack det första som händer. Coreshot. Herkules lämnar min kropp och kvar finns bara en otrolig tomhet. Jag känner mig som Hydran som tappat alla sina 12 huvuden. Plötsligt är jag alldeles tom... Ikväll är jag tillbaka i verkstan igen... Yay...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JKampe, post: 1057125, member: 102740"] Ägnade en stor del av gårdagskvällen åt att helrenovera mina gamla Legend 105. De har varit i stort behov av extra kärlek den senaste månaden. Lite extra nöjd var jag med stålkanterna idag, då det blåst rätt rejält uppe på berget (Riksgränsen) och det blivit relativt stenhårt överallt. Och tror ni de flöt på bra? Sjukt bra ladd hela morgonen. Skidorna sitter som slickade mot bergssidan. Jag uppnår känslan av att vara snudd på odödlig. Jag känner mig som Herkules, eller åtminstone hans brorsa! Efter en halvdags ösig åkning beslutar jag och mina compadres att testa lyckan en bit utanför området över norska gränsen. Jag är stokad av känslan av snudd-på-odödlighet. Jag är hög på ladd. Det är bara att slänga sig ut för att ge den norska skräpsnön vad den tål... Och naturligtvis är en norsk hajattack det första som händer. Coreshot. Herkules lämnar min kropp och kvar finns bara en otrolig tomhet. Jag känner mig som Hydran som tappat alla sina 12 huvuden. Plötsligt är jag alldeles tom... Ikväll är jag tillbaka i verkstan igen... Yay... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Tillbaka
Topp