Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lenz" data-source="post: 1086704" data-attributes="member: 148784"><p>Såg fram emot ett kanon åk från toppen av flegere i Chamonix. I tre veckor snart har mina Rottafella r8 fått utstå det mesta och har klarat av allt med bravur. I dag var det slut på det roliga då ena kabel gick av på bindningen, tyvärr i det brantaste partiet och jag fick mig en rejäl åktur med en sträckt muskel på baksida lår som ett brev på posten. Detta får bli den sista resan för mina skidor då ett par nya ska inhandlas i sommar och då med en bindning från 22 design. Rottafella aldrig mer!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lenz, post: 1086704, member: 148784"] Såg fram emot ett kanon åk från toppen av flegere i Chamonix. I tre veckor snart har mina Rottafella r8 fått utstå det mesta och har klarat av allt med bravur. I dag var det slut på det roliga då ena kabel gick av på bindningen, tyvärr i det brantaste partiet och jag fick mig en rejäl åktur med en sträckt muskel på baksida lår som ett brev på posten. Detta får bli den sista resan för mina skidor då ett par nya ska inhandlas i sommar och då med en bindning från 22 design. Rottafella aldrig mer!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Tillbaka
Topp