Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjersing" data-source="post: 1087043" data-attributes="member: 133932"><p>Korrekt, det är lite oklart eftersom jag satte på beast mojängen direkt när jag köpte de men detta vet jag iaf: </p><p>Tån passar inte i ett par gamla jester pro från typ 2013, sänkbara men inte tillräckligt. </p><p>I STH2 WTR funkar tån klart bättre men fortfarande inte perfekt. Jag har roterat sulor en gång och redan dragit sönder gängorna i ett hål så skulle starkt rekommendera att inte leka runt med det. </p><p></p><p>Om du spenderar mer tid i alpinbindningar än tech så skulle jag byta sula annars skulle jag behålla de på för det är klart trevligare att gå runt i original sulorna. Skulle du nu råka mörda gängorna är det väl inte hela världen heller, fyll i lite klent klister typ och kör vidare, sulorna utsätts ju egentligen inte för så mycket kraft mer än neråt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjersing, post: 1087043, member: 133932"] Korrekt, det är lite oklart eftersom jag satte på beast mojängen direkt när jag köpte de men detta vet jag iaf: Tån passar inte i ett par gamla jester pro från typ 2013, sänkbara men inte tillräckligt. I STH2 WTR funkar tån klart bättre men fortfarande inte perfekt. Jag har roterat sulor en gång och redan dragit sönder gängorna i ett hål så skulle starkt rekommendera att inte leka runt med det. Om du spenderar mer tid i alpinbindningar än tech så skulle jag byta sula annars skulle jag behålla de på för det är klart trevligare att gå runt i original sulorna. Skulle du nu råka mörda gängorna är det väl inte hela världen heller, fyll i lite klent klister typ och kör vidare, sulorna utsätts ju egentligen inte för så mycket kraft mer än neråt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Tillbaka
Topp