Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan23" data-source="post: 1147337" data-attributes="member: 86694"><p>Det funkar väldigt bra. Har nog tyvärr städat bort CAD-filen men det är ju bara en kloss med ett hål i.</p><p>Enda jag skulle kunna tänka mig att justera om man ska vara otroligt överambitiös är väl att ha lite utrymme på undersidan vid borrkanalen för att spån ska ha någonstans att ta vägen. Det är skönt att ha den trekantig när man ska hålla den i läge. Man får väldigt bra grepp och det är lättare att hålla den still än en fyrkantig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan23, post: 1147337, member: 86694"] Det funkar väldigt bra. Har nog tyvärr städat bort CAD-filen men det är ju bara en kloss med ett hål i. Enda jag skulle kunna tänka mig att justera om man ska vara otroligt överambitiös är väl att ha lite utrymme på undersidan vid borrkanalen för att spån ska ha någonstans att ta vägen. Det är skönt att ha den trekantig när man ska hålla den i läge. Man får väldigt bra grepp och det är lättare att hålla den still än en fyrkantig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Tillbaka
Topp