Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1206854" data-attributes="member: 145369"><p>Nänänä... Superhemligt Top secret</p><p></p><p>Haha, allvarligt skämtat det handlar mest om att optimera handhavandet av befinliga verktyg. Säg att vi har lämnat in skidan på planslipning och får tillbaks den med ex. 1/88. Då tycker ju de flesta av oss att nu är det topp. Och vi behöver inte mer än så. Men dom som kan det här ser det som en bra grund att jobba utifrån. Så det vi tittade på var hur man går från bra till optimalt. Nörderi javisst, men när man ändå står i vallarummet tycker jag det är kul att få till det så bra det går.</p><p>Så jag bytte bara upp mig till bättre kvalitè på brynen och filar. Och tips på hur att använda dom.</p><p>Men en ny bekantskap var en oilstone som man kör som sista, då får man den där kanten som känns helt len när man drar fingret längs med, men supervass tvärs.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1206854, member: 145369"] Nänänä... Superhemligt Top secret Haha, allvarligt skämtat det handlar mest om att optimera handhavandet av befinliga verktyg. Säg att vi har lämnat in skidan på planslipning och får tillbaks den med ex. 1/88. Då tycker ju de flesta av oss att nu är det topp. Och vi behöver inte mer än så. Men dom som kan det här ser det som en bra grund att jobba utifrån. Så det vi tittade på var hur man går från bra till optimalt. Nörderi javisst, men när man ändå står i vallarummet tycker jag det är kul att få till det så bra det går. Så jag bytte bara upp mig till bättre kvalitè på brynen och filar. Och tips på hur att använda dom. Men en ny bekantskap var en oilstone som man kör som sista, då får man den där kanten som känns helt len när man drar fingret längs med, men supervass tvärs. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Tillbaka
Topp