Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Prylar
Video
Foto
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xviggenx" data-source="post: 1246073" data-attributes="member: 97967"><p>Nästan det allra sista som hände förra säsongen va att en av "knapparna" på mina booster-straps sprack, efter att dom helt enkelt slog i varandra när jag bar/lyfte pjäxorna. Helt bedrövligt kass grej egentligen och det finns inga reservdelar att köpa, "bra/rätt" sätt att laga det på så innan jag knyter in ett nytt "cam buckle" (eftersom jag inte kan sprätta upp och sen sy ihop själva booster:n igen) så fick kardborren-remmen från mina telispjuck (Scarpa tx pro) helt enkelt byta hem. Inte lika solid som booster:n men fortfarande med lite resår/flex. Får se om/när jag orkar byta tillbaks.. </p><p>Snacka om att mina TLT6or ser ut som ett äkta garagebygge/en tager vad en haver numer.</p><p>[ATTACH=full]14016[/ATTACH]</p><p>[ATTACH=full]14017[/ATTACH]</p><p>Sen fick brädorna lite valla av bara farten.</p><p>[ATTACH=full]14018[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xviggenx, post: 1246073, member: 97967"] Nästan det allra sista som hände förra säsongen va att en av "knapparna" på mina booster-straps sprack, efter att dom helt enkelt slog i varandra när jag bar/lyfte pjäxorna. Helt bedrövligt kass grej egentligen och det finns inga reservdelar att köpa, "bra/rätt" sätt att laga det på så innan jag knyter in ett nytt "cam buckle" (eftersom jag inte kan sprätta upp och sen sy ihop själva booster:n igen) så fick kardborren-remmen från mina telispjuck (Scarpa tx pro) helt enkelt byta hem. Inte lika solid som booster:n men fortfarande med lite resår/flex. Får se om/när jag orkar byta tillbaks.. Snacka om att mina TLT6or ser ut som ett äkta garagebygge/en tager vad en haver numer. [ATTACH type="full"]14016[/ATTACH] [ATTACH type="full"]14017[/ATTACH] Sen fick brädorna lite valla av bara farten. [ATTACH type="full"]14018[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Topp