Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DirtyPigeon" data-source="post: 1255419" data-attributes="member: 131550"><p>Ok, köpte mig ett par fischer ranger 102 fr och bestämde mig för att installera mina dynafit beast 14 bindingar själv.</p><p>Gick igenom en hel del manualer och trodde att jag mätte rätt men efter borrade hål och installation visade det sig att båda häldelarna var ganska mycket offcenter.</p><p>Pjäxan går i (tack vare rotationen i bindningen).</p><p></p><p>Nu undrar jag, är det någon fara för 3. skidan 2. bindningen 1. mig med att det är off center? Jag kommer inte att försöka stompa höga klippor eller åga super g nedför 45 gradiga rännor.</p><p></p><p>Tror ni att det är värt att testa skidan först eller bör jag åka in till verkstad och be de fixa det (borra om) innan? </p><p></p><p>Tacksam för tips och svar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DirtyPigeon, post: 1255419, member: 131550"] Ok, köpte mig ett par fischer ranger 102 fr och bestämde mig för att installera mina dynafit beast 14 bindingar själv. Gick igenom en hel del manualer och trodde att jag mätte rätt men efter borrade hål och installation visade det sig att båda häldelarna var ganska mycket offcenter. Pjäxan går i (tack vare rotationen i bindningen). Nu undrar jag, är det någon fara för 3. skidan 2. bindningen 1. mig med att det är off center? Jag kommer inte att försöka stompa höga klippor eller åga super g nedför 45 gradiga rännor. Tror ni att det är värt att testa skidan först eller bör jag åka in till verkstad och be de fixa det (borra om) innan? Tacksam för tips och svar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Tillbaka
Topp