Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="czklvgn" data-source="post: 1255603" data-attributes="member: 80793"><p>köpte på returhuset.se, har för mig att dom kosta 200spänn! sjukt billigt,men störigt med möglet.men dom luktar mindre så jag hoppas dom går använda i vinter.dom låg två år på en vind efter jag köpt dom så kan ju hända att det va där dom börja mögla,fast det är en torr&kall vind&inget annat där stinker,&det andra paret exakt likadana hudar(köpte såklart flera par till detdär priset!) luktar inte.</p><p></p><p>detdär med att ta av handledsremmen från stavar verka ju poppis,men jag älskar remmen! sparar så sjukt mycke energi på väg upp,men utför(eller hudandes över partier med högre lavin eller fallrisk) har jag aldrig handen i remmen.åkte jag bara lift skulle d va ok utan rem men på tur vill jag absolut ha rem. ibland har jag märk att folk tycker det är lite mer proffsigt&koolt att klippa av remmen,men asså testa stighuda fyra meter med rem på ena staven,&utan på andra så är d ju sjukt uppenbart hur mycke energi en sparar med handledsrem,men d kanske bara är jag har svaga nypor plus är lat.fast jag bli ju också glad när nån klippt remmen för då har dom tänkt ut nått själv&d är gött.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="czklvgn, post: 1255603, member: 80793"] köpte på returhuset.se, har för mig att dom kosta 200spänn! sjukt billigt,men störigt med möglet.men dom luktar mindre så jag hoppas dom går använda i vinter.dom låg två år på en vind efter jag köpt dom så kan ju hända att det va där dom börja mögla,fast det är en torr&kall vind&inget annat där stinker,&det andra paret exakt likadana hudar(köpte såklart flera par till detdär priset!) luktar inte. detdär med att ta av handledsremmen från stavar verka ju poppis,men jag älskar remmen! sparar så sjukt mycke energi på väg upp,men utför(eller hudandes över partier med högre lavin eller fallrisk) har jag aldrig handen i remmen.åkte jag bara lift skulle d va ok utan rem men på tur vill jag absolut ha rem. ibland har jag märk att folk tycker det är lite mer proffsigt&koolt att klippa av remmen,men asså testa stighuda fyra meter med rem på ena staven,&utan på andra så är d ju sjukt uppenbart hur mycke energi en sparar med handledsrem,men d kanske bara är jag har svaga nypor plus är lat.fast jag bli ju också glad när nån klippt remmen för då har dom tänkt ut nått själv&d är gött. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Tillbaka
Topp