Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="czklvgn" data-source="post: 1255670" data-attributes="member: 80793"><p>ja det är såklart väldigt individuellt, bra att det funkar för dig!</p><p>jag tror det är längdåkaren i mig som har svårt att hantera remlösa stavar, och latmasken i mig som gillar hänga upp dom i remmen hemma, och skönt kunna klippa dom i en karbin när det blir lite klättring, och klippa vattenflaskan och hämta vatten i nån jokk, eller hänga solbrillorna i remmen vid tiofikat, eller bära skidorna i remmarna sådär koolt som bara mega pros gör(och medlemmar i pro).</p><p></p><p>men så sent som igår åkte jag med en vän som inte har remmar, och han trillade och gled fytifemti meter på ganska brant is innan han lyckades stoppa sigsjälv med stavspetsen som en isyxa, supersnyggt! hade vart svårt om han hade åkt med händerna i remmarna att vända på staven snabbt och trycka ner spetsen. annars hade han tumlat långt ner över lite klipptjorv ner på en sjö tillslut. huvva. jag åker ofta med isyxa på sånna ställen, och inte med händerna i remmarna såklart. </p><p></p><p>rem och remlöst united against the trend of dyra parkeringsavgifter i gränsen och björkliden!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="czklvgn, post: 1255670, member: 80793"] ja det är såklart väldigt individuellt, bra att det funkar för dig! jag tror det är längdåkaren i mig som har svårt att hantera remlösa stavar, och latmasken i mig som gillar hänga upp dom i remmen hemma, och skönt kunna klippa dom i en karbin när det blir lite klättring, och klippa vattenflaskan och hämta vatten i nån jokk, eller hänga solbrillorna i remmen vid tiofikat, eller bära skidorna i remmarna sådär koolt som bara mega pros gör(och medlemmar i pro). men så sent som igår åkte jag med en vän som inte har remmar, och han trillade och gled fytifemti meter på ganska brant is innan han lyckades stoppa sigsjälv med stavspetsen som en isyxa, supersnyggt! hade vart svårt om han hade åkt med händerna i remmarna att vända på staven snabbt och trycka ner spetsen. annars hade han tumlat långt ner över lite klipptjorv ner på en sjö tillslut. huvva. jag åker ofta med isyxa på sånna ställen, och inte med händerna i remmarna såklart. rem och remlöst united against the trend of dyra parkeringsavgifter i gränsen och björkliden! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Tillbaka
Topp