Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bultfeber" data-source="post: 1281464" data-attributes="member: 44672"><p>Jag har lite tur. Vänster och höger fot är lika missbildade <img class="smilie smilie--emoji" alt="😄" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f604.png" title="Grinning face with smiling eyes :smile:" data-shortname=":smile:" loading="lazy" width="64" height="64" /> men höger 2-3mm bredare så jag tänker att jag kan använda samma mall till bägge fötterna. </p><p>Jag såga ut dom ur en vanlig bräda å snygga till dom med en rasp. </p><p>Då det sitter en damask i pjäxan så kan jag inte öppna den utan får jobba lite i blindo genom skaftet. </p><p>Tanken är att trycka i sär halvorna med en låsringstång som öppnar käftarna när man kniper och försiktigt ta lite på en sida i taget. Jag vet ju från pappmallen hur många mm det skall ut och kan mäta med skjutmått bredden på utsidan.</p><p></p><p>Fortsättningen följer...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bultfeber, post: 1281464, member: 44672"] Jag har lite tur. Vänster och höger fot är lika missbildade 😄 men höger 2-3mm bredare så jag tänker att jag kan använda samma mall till bägge fötterna. Jag såga ut dom ur en vanlig bräda å snygga till dom med en rasp. Då det sitter en damask i pjäxan så kan jag inte öppna den utan får jobba lite i blindo genom skaftet. Tanken är att trycka i sär halvorna med en låsringstång som öppnar käftarna när man kniper och försiktigt ta lite på en sida i taget. Jag vet ju från pappmallen hur många mm det skall ut och kan mäta med skjutmått bredden på utsidan. Fortsättningen följer... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Tillbaka
Topp