Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zzzchrille" data-source="post: 1313556" data-attributes="member: 26014"><p>Ha! Jag var med en kompis till stadens Intersport där kompisen skulle köpa skidor. Då det saknades monteringskompetens i butiken denna förmiddag erbjöd jag mig montera dem. Fick tillgång till butikens verkstad med tillhörande mallar och verktyg. Kul att montera i tempererat utrymme för en gångs skull. Och med mall dessutom. När jag kom hem fortsatte skidvården genom att laga ett stort kärnurslag i mina belag. En bra dag på det stora hela. Hade dock inte lika trevligt sällskap som [USER=16548]@dnleriksson[/USER] ovan. Det tar jag ikapp nu. God lördag på er!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zzzchrille, post: 1313556, member: 26014"] Ha! Jag var med en kompis till stadens Intersport där kompisen skulle köpa skidor. Då det saknades monteringskompetens i butiken denna förmiddag erbjöd jag mig montera dem. Fick tillgång till butikens verkstad med tillhörande mallar och verktyg. Kul att montera i tempererat utrymme för en gångs skull. Och med mall dessutom. När jag kom hem fortsatte skidvården genom att laga ett stort kärnurslag i mina belag. En bra dag på det stora hela. Hade dock inte lika trevligt sällskap som [USER=16548]@dnleriksson[/USER] ovan. Det tar jag ikapp nu. God lördag på er! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Tillbaka
Topp