Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1327423" data-attributes="member: 145369"><p>Du ska inte tvätta den innan du har visat den för Skistar.</p><p>Hustrun fick brunsvart klet från Stjärnliften på sin gråa Bec de-jacka.</p><p>Vi gick till Skistar kabin och visade upp den.</p><p>Jag hade tagit på mig min bästa ” nu är jag förbannad gammal sur gubbe min ” här ska bråkas.</p><p>Dom ringer efter en lifttekniker som kommer och luktar/smakar på kletet.</p><p>Det här är smörjfett som vi använder till stolarna. Det är vårt fel säger han och går därifrån.</p><p>Lång historia kort: hon fick hämta ut en Rido Shell Jacket från EQPE-butiken som ersättning.</p><p>Fläckarna går aldrig bort helt, men syns inte så mycket efter allt skrubbande med olika medel.</p><p>Jag skulle ta en bild på den men hon verkar ha den idag.</p><p>En bild på den hon fick ut.</p><p>Stalltips: bråka som faen med dom!</p><p></p><p>[ATTACH=full]42413[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1327423, member: 145369"] Du ska inte tvätta den innan du har visat den för Skistar. Hustrun fick brunsvart klet från Stjärnliften på sin gråa Bec de-jacka. Vi gick till Skistar kabin och visade upp den. Jag hade tagit på mig min bästa ” nu är jag förbannad gammal sur gubbe min ” här ska bråkas. Dom ringer efter en lifttekniker som kommer och luktar/smakar på kletet. Det här är smörjfett som vi använder till stolarna. Det är vårt fel säger han och går därifrån. Lång historia kort: hon fick hämta ut en Rido Shell Jacket från EQPE-butiken som ersättning. Fläckarna går aldrig bort helt, men syns inte så mycket efter allt skrubbande med olika medel. Jag skulle ta en bild på den men hon verkar ha den idag. En bild på den hon fick ut. Stalltips: bråka som faen med dom! [ATTACH type="full"]42413[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Tillbaka
Topp