Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zzzchrille" data-source="post: 1333699" data-attributes="member: 26014"><p>Jag har som mål att varje år hänga på ungarna i parken. Igår kom årets första 3:a. Lite sent på säsongen, men blir fegare för varje år. Provar på front swap på rail också, men fegar alltid ur. Vill hinna med att bygga upp mod att köra en lip också, men den korta säsongen korrelerar inte med mitt allt större behov av mental uppbyggnad… /kille femtio och ett halvt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zzzchrille, post: 1333699, member: 26014"] Jag har som mål att varje år hänga på ungarna i parken. Igår kom årets första 3:a. Lite sent på säsongen, men blir fegare för varje år. Provar på front swap på rail också, men fegar alltid ur. Vill hinna med att bygga upp mod att köra en lip också, men den korta säsongen korrelerar inte med mitt allt större behov av mental uppbyggnad… /kille femtio och ett halvt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Tillbaka
Topp