Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vad glömde ni?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corneliuz" data-source="post: 99224" data-attributes="member: 37185"><p>Snart är det dags att ge sig iväg till Chamonix för att stanna säsongen ut. Men det här med att packa är inte min grej. Har aldrig nånsin gett mig iväg på en resa utan att glömma något. Fler som har samma problem? </p><p>Så för att öka oddsen att få med dom där småprylarna man irriterar sig på att man glömde i efterhand undrar jag helt enkelt vad ni glömt? </p><p>Ni som är iväg just nu, ni som gjort säsong tidigare, eller bara ni som dragit över till danmark för att köpa bira. Alla glömda småprylar är av värde =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corneliuz, post: 99224, member: 37185"] Snart är det dags att ge sig iväg till Chamonix för att stanna säsongen ut. Men det här med att packa är inte min grej. Har aldrig nånsin gett mig iväg på en resa utan att glömma något. Fler som har samma problem? Så för att öka oddsen att få med dom där småprylarna man irriterar sig på att man glömde i efterhand undrar jag helt enkelt vad ni glömt? Ni som är iväg just nu, ni som gjort säsong tidigare, eller bara ni som dragit över till danmark för att köpa bira. Alla glömda småprylar är av värde =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vad glömde ni?
Tillbaka
Topp