Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad gömmer ni i ryggsäcken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rapiernet" data-source="post: 100606" data-attributes="member: 29675"><p>Reagerar ofta på samma sak.</p><p>Jag personligen störs otroligt av att ha något på ryggen, förrutom ryggskyddet, och tycker man blir begränsad i sin åkning om man använder ryggsäck.</p><p>Min högst personliga åsikt är att 88% har den bara för att det ser coolare ut- visst har de något i den, men det är bara en undanflykt för att kunna ha den.</p><p></p><p>Jag åkte med ryggsäck en dag under min vistelse i Tignes. Det som känndes jobbigt var att jag inte kunde stå på eller dra nått spontant trick eftersom detta skulle kunna skada både mig och filmkameran jag hade i ryggsäcken...</p><p>Helt värdelöst.</p><p>Min polare hade dock ryggsäck varje dag, den var full med förstärkningplagg och en kamera.</p><p></p><p>1. Hatar ryggsäck under åkning</p><p>2. Offpist! (vad annars?)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rapiernet, post: 100606, member: 29675"] Reagerar ofta på samma sak. Jag personligen störs otroligt av att ha något på ryggen, förrutom ryggskyddet, och tycker man blir begränsad i sin åkning om man använder ryggsäck. Min högst personliga åsikt är att 88% har den bara för att det ser coolare ut- visst har de något i den, men det är bara en undanflykt för att kunna ha den. Jag åkte med ryggsäck en dag under min vistelse i Tignes. Det som känndes jobbigt var att jag inte kunde stå på eller dra nått spontant trick eftersom detta skulle kunna skada både mig och filmkameran jag hade i ryggsäcken... Helt värdelöst. Min polare hade dock ryggsäck varje dag, den var full med förstärkningplagg och en kamera. 1. Hatar ryggsäck under åkning 2. Offpist! (vad annars?) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad gömmer ni i ryggsäcken?
Tillbaka
Topp