Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad gömmer ni i ryggsäcken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pehrlow" data-source="post: 100618" data-attributes="member: 35939"><p>1.</p><p>Precis som i DrBrinkmans fall är det så att jag blir vanvettigt törstig när jag åker skidor, och då snö inte alltid är bra för hälsan (har hört att det kan ila ordentligt i tänderna) så ser jag gärna att jag har med mig en vattenflaska av modell större med mig ut i backen. Vad kan då vara bättre än att ha den i en ryggsäck?</p><p>En extra tröja brukar också vara bra att ha med om det skulle visa sig att det blir kallare än man hade räknat med när man klev upp ur sängen på morgonen. Likväl är det bra att ha en ryggsäck att lägga en tröja i om det helt plötsligt skulle bli varmare än tänkt.</p><p>Utöver detta så är det mest smågrejer såsom kamera, mobil, möjligtvis tobak och en pistkarta (vilket leder oss in på fråga 2).</p><p></p><p>2.</p><p>Pist, mestadels.</p><p></p><p>För övrigt har jag aldrig förstått att det faktiskt ser coolare ut att köra med ryggsäck (eller var det kanske motsatsen när man åker i pist?), alltså har jag åkt runt helt ovetande om folks beundrande blickar på mig, intressant.</p><p>Nämnas kan även att ryggsäcken inte är något hinder för mig i själva åkningen. Däremot kan det bli lite krångligt i liften när den ska av och på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pehrlow, post: 100618, member: 35939"] 1. Precis som i DrBrinkmans fall är det så att jag blir vanvettigt törstig när jag åker skidor, och då snö inte alltid är bra för hälsan (har hört att det kan ila ordentligt i tänderna) så ser jag gärna att jag har med mig en vattenflaska av modell större med mig ut i backen. Vad kan då vara bättre än att ha den i en ryggsäck? En extra tröja brukar också vara bra att ha med om det skulle visa sig att det blir kallare än man hade räknat med när man klev upp ur sängen på morgonen. Likväl är det bra att ha en ryggsäck att lägga en tröja i om det helt plötsligt skulle bli varmare än tänkt. Utöver detta så är det mest smågrejer såsom kamera, mobil, möjligtvis tobak och en pistkarta (vilket leder oss in på fråga 2). 2. Pist, mestadels. För övrigt har jag aldrig förstått att det faktiskt ser coolare ut att köra med ryggsäck (eller var det kanske motsatsen när man åker i pist?), alltså har jag åkt runt helt ovetande om folks beundrande blickar på mig, intressant. Nämnas kan även att ryggsäcken inte är något hinder för mig i själva åkningen. Däremot kan det bli lite krångligt i liften när den ska av och på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad gömmer ni i ryggsäcken?
Tillbaka
Topp