Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad gömmer ni i ryggsäcken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ViktorAsander" data-source="post: 100623"><p>Att ha ryggsäck är som att ha ryggskydd, man vänjer sig till slut. Jag brukar ha en extra tröja eller liknande om det blir kallt, min kamera, kanske ett par extra handskar. Jag åker mycket allround på hela berget. Om du ska köpa en ryggsäck så köp en som sitter bra på ryggen, testa att hoppa lite med den i affären så att den inte åker omkrinbg för mycket, sedan är ju storleken en fråga, det beror ju på vad du har planerat att ha med dig, jag känner att desto minder desto bättre. Ett stort plus är om den har skid/snoboard-fästen. Det e himla mycket lättare att ta sig upp dit man ska om man ta sig upp någon stans.</p><p></p><p>Viktor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ViktorAsander, post: 100623"] Att ha ryggsäck är som att ha ryggskydd, man vänjer sig till slut. Jag brukar ha en extra tröja eller liknande om det blir kallt, min kamera, kanske ett par extra handskar. Jag åker mycket allround på hela berget. Om du ska köpa en ryggsäck så köp en som sitter bra på ryggen, testa att hoppa lite med den i affären så att den inte åker omkrinbg för mycket, sedan är ju storleken en fråga, det beror ju på vad du har planerat att ha med dig, jag känner att desto minder desto bättre. Ett stort plus är om den har skid/snoboard-fästen. Det e himla mycket lättare att ta sig upp dit man ska om man ta sig upp någon stans. Viktor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad gömmer ni i ryggsäcken?
Tillbaka
Topp