Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gör folket?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nenne" data-source="post: 225997" data-attributes="member: 36867"><p>Tack för backupen Jocke. Värmer.</p><p></p><p>Det jag menade var att plasma överlag är billigare när det gäller samma storlekar. Jag bara tog 32" som exempel. Vet att det va fel av mig, för vem fan köper 32"?</p><p>SKÄRPAN är oftaste bättre i en plasma. Däremot erbjuder LCD högre upplösning, vilket leder in dig att tro att det är bättre skärpa, när det är upplösningen du djupt inne i ditt sinne menar. Bra bild och bra skärpa är väll vad jag vet två olika saker, am I right?</p><p></p><p>Vet du hur dyr el är idag?!?!??!</p><p></p><p>Förresten är du ungefär lika insatt och allmänbildad inom ämnet som en försäljare på elgiganten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nenne, post: 225997, member: 36867"] Tack för backupen Jocke. Värmer. Det jag menade var att plasma överlag är billigare när det gäller samma storlekar. Jag bara tog 32" som exempel. Vet att det va fel av mig, för vem fan köper 32"? SKÄRPAN är oftaste bättre i en plasma. Däremot erbjuder LCD högre upplösning, vilket leder in dig att tro att det är bättre skärpa, när det är upplösningen du djupt inne i ditt sinne menar. Bra bild och bra skärpa är väll vad jag vet två olika saker, am I right? Vet du hur dyr el är idag?!?!??! Förresten är du ungefär lika insatt och allmänbildad inom ämnet som en försäljare på elgiganten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gör folket?
Tillbaka
Topp