Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gör folket?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FPelle" data-source="post: 226002"><p>Enligt dagensindustri har elpriset gått ner 2 öre senaste dagarna..</p><p></p><p>menmen. Jag skulle säga plasma för de låter bättre i munnen.. fatta typ man står med polarna.. så helt plötsligt brister man ut: Jag har beställt en Panasonic 42" Plasma TV med feta hemmabiosystemet låter ju bättre än typ.. yoo bro ja har köpt en 42" LCD tv med sjukt hemmabiosystem..</p><p></p><p>men plasman har ju inte lika lång lifslängd.. ja känner en snubbe som var tvungen o byta sin plamsa mot en LCD för att typ den vart förbrukad eller ngt.. de var altså efter 2 år..</p><p></p><p></p><p>Jag är sjukt trött o sjuk så klaga inte på stavfel :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FPelle, post: 226002"] Enligt dagensindustri har elpriset gått ner 2 öre senaste dagarna.. menmen. Jag skulle säga plasma för de låter bättre i munnen.. fatta typ man står med polarna.. så helt plötsligt brister man ut: Jag har beställt en Panasonic 42" Plasma TV med feta hemmabiosystemet låter ju bättre än typ.. yoo bro ja har köpt en 42" LCD tv med sjukt hemmabiosystem.. men plasman har ju inte lika lång lifslängd.. ja känner en snubbe som var tvungen o byta sin plamsa mot en LCD för att typ den vart förbrukad eller ngt.. de var altså efter 2 år.. Jag är sjukt trött o sjuk så klaga inte på stavfel :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gör folket?
Tillbaka
Topp