Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vad gör ni i sommar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HNRKK" data-source="post: 542473"><p>Först ska jag jobba i tre veckor. Jag har fått jobb från landstinget så jag ska jobba inom vården. Efter det åker jag till kroatien och seglar i en vecka tillsammans med min familj och en annan familj. Vi har hyrt en jättestor båt. När jag kommer hem, så ska jag nog åka ut till mitt sommarställe som ligger på en ö i stockholms skärgård. Vi blir nog kvar där i lite mer en än vecka. Sen åker jag hem till Uppsala igen och är här en tid. Den 6 augusti börjar reggaefestivalen i Uppsala och sen ska jag gå på. Den slutar den 8:e augusti. Den 11:e augusti åker jag till Barcelona tillsammans med några kompisar. Vi ska vara där en vecka och har hyrt en jättefin lägenhet. Vi kommer nog åka en del skateboard där också. Den 18:e augusti åker vi hem till Sverige igen. Då har pappa precis fyllt år också. Sen börjar skolan efter några dagar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HNRKK, post: 542473"] Först ska jag jobba i tre veckor. Jag har fått jobb från landstinget så jag ska jobba inom vården. Efter det åker jag till kroatien och seglar i en vecka tillsammans med min familj och en annan familj. Vi har hyrt en jättestor båt. När jag kommer hem, så ska jag nog åka ut till mitt sommarställe som ligger på en ö i stockholms skärgård. Vi blir nog kvar där i lite mer en än vecka. Sen åker jag hem till Uppsala igen och är här en tid. Den 6 augusti börjar reggaefestivalen i Uppsala och sen ska jag gå på. Den slutar den 8:e augusti. Den 11:e augusti åker jag till Barcelona tillsammans med några kompisar. Vi ska vara där en vecka och har hyrt en jättefin lägenhet. Vi kommer nog åka en del skateboard där också. Den 18:e augusti åker vi hem till Sverige igen. Då har pappa precis fyllt år också. Sen börjar skolan efter några dagar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vad gör ni i sommar?
Tillbaka
Topp