Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gör vi istället?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emillarsson" data-source="post: 1045060" data-attributes="member: 117060"><p>Men Faaaaan!!:/ Max har sagt att powerbreak big-air ska bli av, jag vet dock inte när och antar att det är i tandådalen men är inte 100%!</p><p>Om inte skistar styr någon form av "skidtestarhelg" så måste någon annan göra det och om det inte blir några av oss här så blir det antagligen inte alls!</p><p>Jag bor nu i malung och har frågat en herrans massa folk om dem ska på skidtestar (då jag trodde att det skulle bli av) och precis varenda en ha svarat "ja självklart ska man det”.</p><p>Så vi måste styra något, samma datum som skidtestar i tandå brukar vara och samtidigt som powerbreak big-air, då lockar det antagligen mest folk och blir som det alltid har vart nästan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emillarsson, post: 1045060, member: 117060"] Men Faaaaan!!:/ Max har sagt att powerbreak big-air ska bli av, jag vet dock inte när och antar att det är i tandådalen men är inte 100%! Om inte skistar styr någon form av "skidtestarhelg" så måste någon annan göra det och om det inte blir några av oss här så blir det antagligen inte alls! Jag bor nu i malung och har frågat en herrans massa folk om dem ska på skidtestar (då jag trodde att det skulle bli av) och precis varenda en ha svarat "ja självklart ska man det”. Så vi måste styra något, samma datum som skidtestar i tandå brukar vara och samtidigt som powerbreak big-air, då lockar det antagligen mest folk och blir som det alltid har vart nästan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad gör vi istället?
Tillbaka
Topp