Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vad håller Skistar på med i Vemdalen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simhall" data-source="post: 1327335" data-attributes="member: 158530"><p>Toppen av Björnliften och Grizzly lider av de utmaningar jag redan nämnt men där brukar de ändå vara ganska snabba att öppna.</p><p></p><p>För Mittliften så går snöläggningssystemet i Mittbacken till avstigning två och i Dalbacken finns ingen snöläggning alls. Belysningen följer snöläggningen, dvs inget ljus alls i Dalbacken och Mittbacken från avstigning två och ner. Man är alltså helt beorende av natursnö och rimligt dagsljus för att kunna öppna översta delen av Mittliften.</p><p></p><p>Jag har åkt översta delen av Mittbacken med sly som sticker upp ur snön så jag upplever ingen ovilja från anläggningens sida utan att man öppnar så fort som förutsättningarna tillåter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simhall, post: 1327335, member: 158530"] Toppen av Björnliften och Grizzly lider av de utmaningar jag redan nämnt men där brukar de ändå vara ganska snabba att öppna. För Mittliften så går snöläggningssystemet i Mittbacken till avstigning två och i Dalbacken finns ingen snöläggning alls. Belysningen följer snöläggningen, dvs inget ljus alls i Dalbacken och Mittbacken från avstigning två och ner. Man är alltså helt beorende av natursnö och rimligt dagsljus för att kunna öppna översta delen av Mittliften. Jag har åkt översta delen av Mittbacken med sly som sticker upp ur snön så jag upplever ingen ovilja från anläggningens sida utan att man öppnar så fort som förutsättningarna tillåter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vad håller Skistar på med i Vemdalen?
Tillbaka
Topp