Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad hände med Goodha 08/09?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 470956" data-attributes="member: 33485"><p>Mina 191 har stått pall för gott och väl dubbelt så mycket som någon av mina andra skidor någonsin gjort (AK Rocket S-lab och B3 när den var 94 under fot är ett par exempel).</p><p></p><p>191 är gjord i armadas JvJ form men vart har du fått ifrån att det är en ninthwardskida?</p><p>Den hookar lite lätt men med tanke på den stora tailen är det knappt märkbart, har åkt på flertalet skidor med semitwin som hookat lika mycket... Spannet på mina skidor är ca 1.5 cm högt, högt för att vara puderplank men har du köpt 191 som puderplank så är du ju helt fel ute... Det är en allroundskida, det är väl aldrig någon som påstått något annat?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 470956, member: 33485"] Mina 191 har stått pall för gott och väl dubbelt så mycket som någon av mina andra skidor någonsin gjort (AK Rocket S-lab och B3 när den var 94 under fot är ett par exempel). 191 är gjord i armadas JvJ form men vart har du fått ifrån att det är en ninthwardskida? Den hookar lite lätt men med tanke på den stora tailen är det knappt märkbart, har åkt på flertalet skidor med semitwin som hookat lika mycket... Spannet på mina skidor är ca 1.5 cm högt, högt för att vara puderplank men har du köpt 191 som puderplank så är du ju helt fel ute... Det är en allroundskida, det är väl aldrig någon som påstått något annat? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad hände med Goodha 08/09?!
Tillbaka
Topp