Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vad hände med henrik harlaut?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="T_sedlacek" data-source="post: 1021917" data-attributes="member: 47598"><p>Bara för att man väljer en väg som inte alla respekterar betyder det inte att man spårat ur. Henke har inte spårat bara för att han inspirerats av rastafari. Om ni någonsin har kollat på en intervju med han sen han var liten och en från "nutiden" så tycker jag inte att han har förändrats. Minns du inte hans autumn rail edits ([MEDIA=freeride]5028).[/MEDIA] Vart är den stora skillnaden från idag, förutom att han inte utrycker sig lika "gangsta" idag som han då gjorde? Någon som spårade ur var dock Jon Olsson som slutade bry sig om sporten han revolutionerade, utan brydde/bryr sig om pengarna han kunde tjäna.</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]64aGs-0MXUI[/MEDIA] - Nu</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]IAbaqCuFmMU[/MEDIA] - Då</p><p></p><p>Han har alltid, (och jag hoppas att han fortsätter med det) en attityd i hans skidåkning som gör han speciell ifrån andra. Om du kollar på intevjun om education of style så borde du märka att han är sjukt tacksam för sporten och det syns alltid att han har kul när han åker, vilket det inte alltid gör bland tävlingseliten.</p><p></p><p>Var glad för att Henke är svensk och fortsätter bära den svenska fanan i skidvärlden. </p><p></p><p>Till sist hade jag gärna velat att du definierar spåra ur. Likheten bland Miley Cyrus och Justin Bieber kan jag inte alls se.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="T_sedlacek, post: 1021917, member: 47598"] Bara för att man väljer en väg som inte alla respekterar betyder det inte att man spårat ur. Henke har inte spårat bara för att han inspirerats av rastafari. Om ni någonsin har kollat på en intervju med han sen han var liten och en från "nutiden" så tycker jag inte att han har förändrats. Minns du inte hans autumn rail edits ([MEDIA=freeride]5028).[/MEDIA] Vart är den stora skillnaden från idag, förutom att han inte utrycker sig lika "gangsta" idag som han då gjorde? Någon som spårade ur var dock Jon Olsson som slutade bry sig om sporten han revolutionerade, utan brydde/bryr sig om pengarna han kunde tjäna. [MEDIA=youtube]64aGs-0MXUI[/MEDIA] - Nu [MEDIA=youtube]IAbaqCuFmMU[/MEDIA] - Då Han har alltid, (och jag hoppas att han fortsätter med det) en attityd i hans skidåkning som gör han speciell ifrån andra. Om du kollar på intevjun om education of style så borde du märka att han är sjukt tacksam för sporten och det syns alltid att han har kul när han åker, vilket det inte alltid gör bland tävlingseliten. Var glad för att Henke är svensk och fortsätter bära den svenska fanan i skidvärlden. Till sist hade jag gärna velat att du definierar spåra ur. Likheten bland Miley Cyrus och Justin Bieber kan jag inte alls se. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vad hände med henrik harlaut?
Tillbaka
Topp