Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad hände med svängarna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LoBoMan" data-source="post: 428874" data-attributes="member: 16234"><p>Måste säga att jag var dj. Skeptisk till "funny-shaped-skis" men har fått ge mig! För mig passar denna typ av skidor utan spann och/eller med rocker utmärkt alla dagar i veckan (även när det inte är super-G före, midjedjupt och bluebird). De skidor jag testat är 4FRNT EHP 193 och EHP 186 samt nästa års Salomon Czar. Med dessa skidor upplever jag inte att det är materialet som sätter begränsningarna när det gäller storleken på mina svängar utan tekniken. </p><p></p><p>I ärlighetens namn ska det förtydligas att de flesta av dessa skidor funkar mindre bra eller inte alls i pist… Men det ser jag inte som ett problem då det finns skidor som är anpassade efter detta exotiska före som kallas pist…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LoBoMan, post: 428874, member: 16234"] Måste säga att jag var dj. Skeptisk till "funny-shaped-skis" men har fått ge mig! För mig passar denna typ av skidor utan spann och/eller med rocker utmärkt alla dagar i veckan (även när det inte är super-G före, midjedjupt och bluebird). De skidor jag testat är 4FRNT EHP 193 och EHP 186 samt nästa års Salomon Czar. Med dessa skidor upplever jag inte att det är materialet som sätter begränsningarna när det gäller storleken på mina svängar utan tekniken. I ärlighetens namn ska det förtydligas att de flesta av dessa skidor funkar mindre bra eller inte alls i pist… Men det ser jag inte som ett problem då det finns skidor som är anpassade efter detta exotiska före som kallas pist… [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad hände med svängarna?
Tillbaka
Topp