Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vad hander i Funasdalen?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Petus" data-source="post: 382022" data-attributes="member: 42720"><p>Jag har varit uppe och tjuvåkt rännorna! Dom heter ABC-rännorna, som i första hjälpen... Dom har bara fått en 40 cm men fyfaan vilka åk!! Dom har byggt som i den jävligaste skogsterrängen, kommer det bara lite mer snö så kommer det att bli fett med pillows och cliffs! Men det verkar som om dom inte vill snacka om det däruppe utan det verkar som nån jävla secret. avstängt för att komma upp och bara nån testgrupp som jag alldrig sett förut var där och körde.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Petus, post: 382022, member: 42720"] Jag har varit uppe och tjuvåkt rännorna! Dom heter ABC-rännorna, som i första hjälpen... Dom har bara fått en 40 cm men fyfaan vilka åk!! Dom har byggt som i den jävligaste skogsterrängen, kommer det bara lite mer snö så kommer det att bli fett med pillows och cliffs! Men det verkar som om dom inte vill snacka om det däruppe utan det verkar som nån jävla secret. avstängt för att komma upp och bara nån testgrupp som jag alldrig sett förut var där och körde. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vad hander i Funasdalen?!
Tillbaka
Topp