Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vad hander i Funasdalen?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maja85" data-source="post: 382071" data-attributes="member: 78919"><p>Jag jobbade där förra året och jag vet från dom som bor där att det byggs jättemycket överallt men också att det blir uppbokat! Det finns billigare boende för packers om man tar bussen upp en vecka. Kolla in Osthangs i Ramundberget och Storkläppen i Tänndalen om du vill åka fett off Bly84. Sen är det ju överallt när man börjar kunna området lite. Jag tror att det kommer att bli årets ställe, det är för mycket attityd i åre och för litet i Sälen. Jag blir sugen nu, är det nån som ska med upp och dela en bil nu över helgen?!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maja85, post: 382071, member: 78919"] Jag jobbade där förra året och jag vet från dom som bor där att det byggs jättemycket överallt men också att det blir uppbokat! Det finns billigare boende för packers om man tar bussen upp en vecka. Kolla in Osthangs i Ramundberget och Storkläppen i Tänndalen om du vill åka fett off Bly84. Sen är det ju överallt när man börjar kunna området lite. Jag tror att det kommer att bli årets ställe, det är för mycket attityd i åre och för litet i Sälen. Jag blir sugen nu, är det nån som ska med upp och dela en bil nu över helgen?!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vad hander i Funasdalen?!
Tillbaka
Topp