Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad har du bokat vintern 2011/2012?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ingelstroem" data-source="post: 920088" data-attributes="member: 83209"><p>Resa 1</p><p></p><p>Ressällskap:</p><p>1. Undertecknad</p><p>2. Brorsan</p><p>3. En kompis som jag hittade när jag gjorde min första säsong</p><p>4. Kanske kompisens brorsa</p><p></p><p>Ort(er):</p><p>Andermatt 4 dagar</p><p>Engelberg 4 dagar</p><p></p><p>När:</p><p>Under nyår</p><p></p><p>Varför: </p><p>Var 2 dagar i Andermatt förra vintern och gillade berget och byn så pass mycket att vi var tvungna att åka tillbaka plus att vi hittade en bra restaurant med en jävligt god schnitzel efter att ha åkt buss och tåg från Lenzerheide för att sedan släpa skidväskor och resväskor genom hela Andermatt. Engelberg, för att det ska vara bra enligt dem som har varit där så varför inte prova när man ändå är i Schweiz. </p><p></p><p>Syfte:</p><p>Syftet är ju att få åka puder och känna sig tyngdlös och alldeles euforisk samtidigt som man får sig ett faceshot av något som för tillfället lyser med sin frånvaro här i Umeå. </p><p></p><p>Dryck:</p><p>Kommer till mesta delen att bestå av stora öl efter att skidorna har ställts in i förvaring för natten. </p><p></p><p>Resa 2</p><p>Är inte planerad ännu då schemat för vårterminen inte har släppts så det blir till att vara flexibel men deposition är betald för en studentresa med Handelshögskolan i Umeå till Åre i slutet av januari. Blir väl mest isiga pister och en massa öl på afterskin där man skryter om hur duktig man är om det ändå bara hade funnits puder. </p><p></p><p>Resa 3</p><p>Samma förutsättningar som för resa 2 men i annat sällskap och plats. Riksgränsen i slutet av mars, funkade bra i våras med en massa puder och lite folk så det borde väl funka till våren igen, eller?</p><p></p><p>Resa 4</p><p>Påsk i svenska fjällen, osäker på hur den ligger, med familjen. Mest för att det är trevligt och för att föräldrarna står för ölen och vinet efter en solig dag i backen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ingelstroem, post: 920088, member: 83209"] Resa 1 Ressällskap: 1. Undertecknad 2. Brorsan 3. En kompis som jag hittade när jag gjorde min första säsong 4. Kanske kompisens brorsa Ort(er): Andermatt 4 dagar Engelberg 4 dagar När: Under nyår Varför: Var 2 dagar i Andermatt förra vintern och gillade berget och byn så pass mycket att vi var tvungna att åka tillbaka plus att vi hittade en bra restaurant med en jävligt god schnitzel efter att ha åkt buss och tåg från Lenzerheide för att sedan släpa skidväskor och resväskor genom hela Andermatt. Engelberg, för att det ska vara bra enligt dem som har varit där så varför inte prova när man ändå är i Schweiz. Syfte: Syftet är ju att få åka puder och känna sig tyngdlös och alldeles euforisk samtidigt som man får sig ett faceshot av något som för tillfället lyser med sin frånvaro här i Umeå. Dryck: Kommer till mesta delen att bestå av stora öl efter att skidorna har ställts in i förvaring för natten. Resa 2 Är inte planerad ännu då schemat för vårterminen inte har släppts så det blir till att vara flexibel men deposition är betald för en studentresa med Handelshögskolan i Umeå till Åre i slutet av januari. Blir väl mest isiga pister och en massa öl på afterskin där man skryter om hur duktig man är om det ändå bara hade funnits puder. Resa 3 Samma förutsättningar som för resa 2 men i annat sällskap och plats. Riksgränsen i slutet av mars, funkade bra i våras med en massa puder och lite folk så det borde väl funka till våren igen, eller? Resa 4 Påsk i svenska fjällen, osäker på hur den ligger, med familjen. Mest för att det är trevligt och för att föräldrarna står för ölen och vinet efter en solig dag i backen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad har du bokat vintern 2011/2012?
Tillbaka
Topp