Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad har du bokat vintern 2011/2012?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dannepanne" data-source="post: 920159" data-attributes="member: 97740"><p><strong>Resa</strong></p><p></p><p>Val d\'isere, 26 november till 5 maj. En så kallad säsong.</p><p></p><p><strong>Varför i helvete då?</strong></p><p></p><p>Det var tydligen fest där? De har två parker, så behöver man inte köra midjedjupt puder hela dagarna.</p><p></p><p><strong>Resecamrados</strong></p><p></p><p>1, En alfahane kallad Olle. Enligt sig själv bäst på allt, vilket han i stor utsträckning också är, ex. Fotboll, bli brun om sommaren, helt orädd, får tjejer i de mest knixiga situationer, rippad kropp.</p><p></p><p>2, Gustav, liite av Olles motsats. Blir inte brun, mindre rippad. Dock är han om möjligt ännu mer orädd. Stenhård i övrigt, tänjde ut båda ledbanden i knäna vid ett 25 meters hopp i Ågelsjön, kunde inte röra sig, simmade 0,3 kilometer till land i alla fall, där han klättrade upp till basecamp, för att sedan gå 1 kilometer till bilen.</p><p></p><p>3, Jag, Daniel, lite mitt emellan de båda. Stjäl Olles tjejer med mina blixtsnabba och sylvassa kommentarer och iakttagelser. Känns jäävligt indie.</p><p></p><p><strong>Boende</strong> </p><p></p><p>En 22 kvadratmeters lägenhet i Rond Point des Pistes. Stolta innehavare av ett fondu-set!</p><p></p><p><strong>Jobb</strong></p><p></p><p>?.. Vi hoppas dock på att kunna få något litet extraknäck, annars blir det plan-b och sälja våra kroppar till britter.</p><p></p><p><strong>Hur kommer vi dit?</strong></p><p></p><p>Flyg från Arlanda till Genevé, där det förhoppningsvis finns bussar som kan ta hand om oss.</p><p></p><p><strong>Resans musik</strong></p><p></p><p>Det får väl bli min egna indielista, som ju hypats till skyarna.</p><p><a href="http://grooveshark.com/#/playlist/Dannepannes+Indie+electro+pop+rock+alternative/53865250" target="_blank">http://grooveshark.com/#/playlist/Dannepannes+Indie+electro+pop+rock+alternative/53865250</a></p><p></p><p><strong>Resans aktiviteter</strong></p><p></p><p>Mustach-odlar-tävling. </p><p></p><p>Dubbel, för att kunna claima att man har dubblat för att sedan aldrig göra det igen.</p><p></p><p>Vem får egentligen mest grejjer (läs bh-ar och telefonummer) på Trophy Wallen?</p><p></p><p>Årets bail ska koras.</p><p></p><p><strong>Resans dryck</strong></p><p></p><p>Vitaminbalanserat vatten, vi är professionella atleter och förgiftar inte våra kroppar.</p><p></p><p><strong>Eventuella problem</strong></p><p></p><p>Gustav kan ingen franska, han har dock en parlör... 'un de niut' skulle visst betyda nattbar?</p><p></p><p>Olle och jag kan bara skolfranska = alltid grundform på alla verb 'jag är där igår'...</p><p></p><p>'the apparment is equipped with a double sofabed'</p><p></p><p>Vi drabbas av övermod första veckan eftersom vi bara är vana att få åka skidor en-två veckor om året. Bryter ett ben, missar halva säsongen.</p><p></p><p>//Daniel, SMACKADACKA</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dannepanne, post: 920159, member: 97740"] [b]Resa[/b] Val d\'isere, 26 november till 5 maj. En så kallad säsong. [b]Varför i helvete då?[/b] Det var tydligen fest där? De har två parker, så behöver man inte köra midjedjupt puder hela dagarna. [b]Resecamrados[/b] 1, En alfahane kallad Olle. Enligt sig själv bäst på allt, vilket han i stor utsträckning också är, ex. Fotboll, bli brun om sommaren, helt orädd, får tjejer i de mest knixiga situationer, rippad kropp. 2, Gustav, liite av Olles motsats. Blir inte brun, mindre rippad. Dock är han om möjligt ännu mer orädd. Stenhård i övrigt, tänjde ut båda ledbanden i knäna vid ett 25 meters hopp i Ågelsjön, kunde inte röra sig, simmade 0,3 kilometer till land i alla fall, där han klättrade upp till basecamp, för att sedan gå 1 kilometer till bilen. 3, Jag, Daniel, lite mitt emellan de båda. Stjäl Olles tjejer med mina blixtsnabba och sylvassa kommentarer och iakttagelser. Känns jäävligt indie. [b]Boende[/b] En 22 kvadratmeters lägenhet i Rond Point des Pistes. Stolta innehavare av ett fondu-set! [b]Jobb[/b] ?.. Vi hoppas dock på att kunna få något litet extraknäck, annars blir det plan-b och sälja våra kroppar till britter. [b]Hur kommer vi dit?[/b] Flyg från Arlanda till Genevé, där det förhoppningsvis finns bussar som kan ta hand om oss. [b]Resans musik[/b] Det får väl bli min egna indielista, som ju hypats till skyarna. [URL]http://grooveshark.com/#/playlist/Dannepannes+Indie+electro+pop+rock+alternative/53865250[/URL] [b]Resans aktiviteter[/b] Mustach-odlar-tävling. Dubbel, för att kunna claima att man har dubblat för att sedan aldrig göra det igen. Vem får egentligen mest grejjer (läs bh-ar och telefonummer) på Trophy Wallen? Årets bail ska koras. [b]Resans dryck[/b] Vitaminbalanserat vatten, vi är professionella atleter och förgiftar inte våra kroppar. [b]Eventuella problem[/b] Gustav kan ingen franska, han har dock en parlör... 'un de niut' skulle visst betyda nattbar? Olle och jag kan bara skolfranska = alltid grundform på alla verb 'jag är där igår'... 'the apparment is equipped with a double sofabed' Vi drabbas av övermod första veckan eftersom vi bara är vana att få åka skidor en-två veckor om året. Bryter ett ben, missar halva säsongen. //Daniel, SMACKADACKA [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad har du bokat vintern 2011/2012?
Tillbaka
Topp