Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
vad har hänt me freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 181195"><p>Jag håller med helt!</p><p>Stämningen på Freeride.se är kass nuförtiden, alla är bara sura och otrevliga.</p><p>Jag hänger ganska mycket på <strong>sporthoj.com</strong> och där är det verkligen super!</p><p>Trevligt folk (förutom hd-knuttarna) och bra stämning.</p><p></p><p>Varför freeride.se har blivit så här dåligt på sistone är svårt att svara på, men jag tror det kommit många nya "jibbers" som verkar tro att dom vet allt om allt och när dom ändå är anonyma så får dom chansen att "kaxa" lite villket dom inte vågar i backen..</p><p></p><p>Och jag skulle också gärna se fler moderatorer, och då menar jag MYCKET mer moderatorer som är flitiga på att städa! Och kanske inte bara forummoderatorer utan även dom andra ställene på freeride.se.</p><p>Och var skarpare med varningar här på fr, utdela och utdela!</p><p></p><p>Sen kan alltid vi hjälpa till genom att rapportera dåliga saker, det brukar funka ganska bra!</p><p></p><p>/Felix - BigAir</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 181195"] Jag håller med helt! Stämningen på Freeride.se är kass nuförtiden, alla är bara sura och otrevliga. Jag hänger ganska mycket på [b]sporthoj.com[/b] och där är det verkligen super! Trevligt folk (förutom hd-knuttarna) och bra stämning. Varför freeride.se har blivit så här dåligt på sistone är svårt att svara på, men jag tror det kommit många nya "jibbers" som verkar tro att dom vet allt om allt och när dom ändå är anonyma så får dom chansen att "kaxa" lite villket dom inte vågar i backen.. Och jag skulle också gärna se fler moderatorer, och då menar jag MYCKET mer moderatorer som är flitiga på att städa! Och kanske inte bara forummoderatorer utan även dom andra ställene på freeride.se. Och var skarpare med varningar här på fr, utdela och utdela! Sen kan alltid vi hjälpa till genom att rapportera dåliga saker, det brukar funka ganska bra! /Felix - BigAir [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
vad har hänt me freeride
Tillbaka
Topp