Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
vad har hänt me freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 185441" data-attributes="member: 32948"><p>Det här är ett svårt problem, och det behövs helt klart en lösning. För vårt forum är verkligen skräpigt! </p><p>Det största problemet ser jag som skräptrådar där man länkar till nån studsmattefilm man gjort eller dylikt, sekundärt har vi de utflippade trådarna fulla med gaydiskussioner och personliga angrepp m.m. För att inte nämna trådar med värdelösa rubriker!</p><p></p><p>För att lösa detta ser jag två huvudsakliga lösningar: </p><p></p><p><strong>Hårdare moderering</strong></p><p>Helt enkel eliminering av dessa trådar, rätt upp och ner. Hårt men effektivt. Nackdelen är väl att trådarna lär dyka upp efter 5 min igen...</p><p></p><p><strong>Avskärmad del av forumet </strong></p><p>En avskärmad del av forumet som inte syns från förstasidan på freeride, där offtopicsnack, studsmattefilmer, gaydiskussioner och övrigt oviktigt kan få frodas. Istället för att eliminrea dessa trådar så flyttas detta till "soptippen". På så vis är problemet flyttat och isolerat, och ett städningsarbete på freerides forum kan ta fart, vilket snabbt kommer öka kvaliteten för dem som söker intressanta diskussioner och svar på frågor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 185441, member: 32948"] Det här är ett svårt problem, och det behövs helt klart en lösning. För vårt forum är verkligen skräpigt! Det största problemet ser jag som skräptrådar där man länkar till nån studsmattefilm man gjort eller dylikt, sekundärt har vi de utflippade trådarna fulla med gaydiskussioner och personliga angrepp m.m. För att inte nämna trådar med värdelösa rubriker! För att lösa detta ser jag två huvudsakliga lösningar: [b]Hårdare moderering[/b] Helt enkel eliminering av dessa trådar, rätt upp och ner. Hårt men effektivt. Nackdelen är väl att trådarna lär dyka upp efter 5 min igen... [b]Avskärmad del av forumet [/b] En avskärmad del av forumet som inte syns från förstasidan på freeride, där offtopicsnack, studsmattefilmer, gaydiskussioner och övrigt oviktigt kan få frodas. Istället för att eliminrea dessa trådar så flyttas detta till "soptippen". På så vis är problemet flyttat och isolerat, och ett städningsarbete på freerides forum kan ta fart, vilket snabbt kommer öka kvaliteten för dem som söker intressanta diskussioner och svar på frågor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
vad har hänt me freeride
Tillbaka
Topp