Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
vad har hänt me freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dutchess" data-source="post: 186543"><p>Idén med åldersindelningar är något som har funkat bra i andra fall, typ en del med utrymme för friare diskussioner inriktat mot en viss åldersgrupp. Och att dela upp forumdelar i amatör resp. grym på tex filmområdet är säkert jättebra. För som jag ser det så borde man inte stänga ute någon del, utan istället bereda plats åt mångfalden som nu håller på att uppstå. Är så trött på fenomenet att utövare av samma sport blir rivaler inriktningar emellan, det har jag sett nog av inom ridsporten. Vad 17, det är ju samma åkglädje vi delar, fastän utövat på lite olika sätt. Men jag ser faran för det här, i o m att många uttrycker sig åt helvete och irriterar, lösningen blir väl att varna och blocka. Annars förstör man för alla.Fram för att tänka fritt men även att tänka sig för innan man skriver ett inlägg.</p><p>:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dutchess, post: 186543"] Idén med åldersindelningar är något som har funkat bra i andra fall, typ en del med utrymme för friare diskussioner inriktat mot en viss åldersgrupp. Och att dela upp forumdelar i amatör resp. grym på tex filmområdet är säkert jättebra. För som jag ser det så borde man inte stänga ute någon del, utan istället bereda plats åt mångfalden som nu håller på att uppstå. Är så trött på fenomenet att utövare av samma sport blir rivaler inriktningar emellan, det har jag sett nog av inom ridsporten. Vad 17, det är ju samma åkglädje vi delar, fastän utövat på lite olika sätt. Men jag ser faran för det här, i o m att många uttrycker sig åt helvete och irriterar, lösningen blir väl att varna och blocka. Annars förstör man för alla.Fram för att tänka fritt men även att tänka sig för innan man skriver ett inlägg. :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
vad har hänt me freeride
Tillbaka
Topp