Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
vad har hänt me freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 28131" data-source="post: 186752"><p>Blev medlm för ca 4.5 år sedan och sedan dess har jag bara sett freeride.nu dala i kvalitet, vilket jag tycker är synd eftersom det var (och tyvärr är) den bästa svenska skid-communityn som finns på nätet. Problemet som jag ser det är att freeride.nu har växt ur kostymen. Sidan innefattar för mycket... För mig (och för många andra) står ordet "freeride" för skidåkning som har så mkt med naturen att göra som möjligt. Inte att åka runt och göra 1080;s i låstsas-världar (läs funnparks etc...). Däremot ser jag upp till personer som klämmer såna trick ut för "riktiga" klippor.</p><p> Mitt råd är att gå tillbaka till det som freeride.nu en gång stod för, att ha så kul som möjligt på naturens villkor. Inte på pistmaskinernas villkor. Låt dom som är av en annan mening bygga en egen sida, jag tror att den skulle ha lika stora chanser att bli lika populär som freeride.nu är.</p><p></p><p>Åk hårt!!!</p><p></p><p>/lengquist</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 28131, post: 186752"] Blev medlm för ca 4.5 år sedan och sedan dess har jag bara sett freeride.nu dala i kvalitet, vilket jag tycker är synd eftersom det var (och tyvärr är) den bästa svenska skid-communityn som finns på nätet. Problemet som jag ser det är att freeride.nu har växt ur kostymen. Sidan innefattar för mycket... För mig (och för många andra) står ordet "freeride" för skidåkning som har så mkt med naturen att göra som möjligt. Inte att åka runt och göra 1080;s i låstsas-världar (läs funnparks etc...). Däremot ser jag upp till personer som klämmer såna trick ut för "riktiga" klippor. Mitt råd är att gå tillbaka till det som freeride.nu en gång stod för, att ha så kul som möjligt på naturens villkor. Inte på pistmaskinernas villkor. Låt dom som är av en annan mening bygga en egen sida, jag tror att den skulle ha lika stora chanser att bli lika populär som freeride.nu är. Åk hårt!!! /lengquist [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
vad har hänt me freeride
Tillbaka
Topp